Preskočiť na hlavný obsah

Čo si zbaliť na lyžiarsky?

V All of me #2 (odkaz nájdeš TU) som spomínala, že chystám trocha špeciálnejší článok. Je to hlavne pre to,lebo som sa cez sviatky vykašlala na blog a teraz to mám potrebu dohnať. S triedou túto zimu ideme konečne na lyžiarsky, na ktorý sa už teraz neviem dočkať. Budete to zrejme posledný takýto výlet na dlhšie, takže dúfam, že to absolútne rozbalíme!

Asi úplne najdôležitejšie je sa do zimy poriadne obliecť, preto vám radím zoberte si kľudne aj tri krát toľko ponožiek koľko budete potrebovať. Ja si beriem hlavne veľa takých chlapatých, ktoré sú jedny z najeplejších. samozrejme, si zoberte aj ponožky do lyžiarok.

Za tak isto dôležité pokladám čiapky, šály, tunely a rukavice. Týchto vecí nie je nikdy dosť a preto si tiež kľudne zoberte po dvoch kusoch.

Na ochranu pred zimou mnoho ľudí nezabúda, ale na ochranu pred slnkom už hej. Do kufru teda prihoďte aj balzám na pery s SPF čož  je ochranný faktor. Odveci šak nie sú ani slnečné okuliare, ktoré použite mimo svahu alebo opaľovací krém. :)

Nezabúdajte si pribaliť aj veci, ktoré bude nosiť na hoteli. Ja volím predovšetkých pohodlné tepláky, basic tielko a najakú mikinu na zips, keby bolo o niečo chladnejšie.

Aby to neboli len veci na oblečenie a doplnky, tak sem prihodím a niečo z Beauty stránky. Určite doma nezabudnem svoju kozmetickú tastičku s denny mejkapom + nejaký fakt dobre hydratačný krém.

Ja zo sebou beriem aj knižku, ktorú mám momentálne rozčítanú. Pokiaľ máte problém s váhou batožiny odporúčam Vám zobrať si knížku s mäkkou väzbou. :)


Pokiaľ ste tak isto ako závislý na hudbe zbaľte si aj slúchadká poprípade teraz mi príde dosť populárna vec, čož je taký malý reprák, ktorý spárujete s mobilom cez bluethoot.

A čo si brávate na lyžovačku vy? Toto sú také moje nutnosti, bez ktorých by som z domu rozhodne neodišla. Dúfam, že sa už čoskoro vidíme pri ďalšom článku.
PA :))

Komentáre